Tema: Re: Pabaiga
Autorius: Nemo
Data: 2009-09-16 10:52:09
Ai dar apie darbininkus. Dirbo pas mane visas internacionalas - pamatus darė
baltarusai, sienas mūrijo (tiksliau blokelius klijavo) moldavai, kad juos
kur velniai nujotų. Stogą darė tokios tautybės keistos - tiuteišai atstovai,
židinį mūrijo rusai (lietuvos) - šitie maladiec vyriukai buvo,  plyteles
dėjo toks gaidys Modestas - žemaitis suprask. Jei kam papuls storas
fasadininkas/plytelininkas tokiu vardu, siūskit nx :) Lengviausius darbus
padarė, o paskui pasiplovė. Nu, bet paliko dalį įrankių. Betonavo grindis
vėl moldavai, tik jau kiti, tėvas su 2 sūnumis - varydavo, kaip lietuviai
anglijos laukuose - nuo 7 ryto iki sutemų. GK suko bachūriukas atsėdėjęs 12
metų įvairiose įstaigose, jam padėjo kolega, atsėdėjęs tik pusmetį :)
Žodžiu, liūdna nebuvo, istorijų iš visų prisiklausaiu - kibirais semk.