Tema: Re: stelazai i sandeliuka
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-15 09:00:54
Nezinau, bet man jos nerimtai atrodo ir dar kai primetui kiek reiktu, tai suma susidaro nemaza.
As pas save pasidariau labai elementariai is 5*5 taseliu ir osb (galima ir faniera ar mdp naudoti). Tzselius drasiai galima imti 4*5 gausi tuose paciuose senukuose (pasiziurek gal nuo stattybu bus like, arba jei daugiau ju reikes is kokios lenpjuves atsivezti). Toliau pasiziurejau brokuotos osb (su nuskeltu kokiu kampus ar pan). Gali naudoti ir faniera ar mdp (baldine plokste) ar net kokias lentas. Pastolius vienus pasidariau per pusdieni (nesuprantu kur ten daug darbo). Tris pastolius padaryti uztrukau diena.

T:)