Tema: Re: Pratęsiant dešrų temą (straipsnis)
Autorius: ttt
Data: 2009-09-14 17:48:59
Tai nebukim naivus.. ar galima isviso pagaminti desreles be priedu??
Jei slapianke gaminsi be "tualetinio popieriaus" ir atlieku, ji nebebus
slapianke, o bus kazkas panasaus i normalia rukyta desra.
Be to, net tarybiniais metais i rukytas ar parukytas desras dedavo
nitritines druskas, kad desra ilgai stovetu ir butu raudona. Ta
nitritine druska dabar zymima E250, E251 ir pastaraisiais metais jau
yra irodyta kad ant lauzo kepant ji isskiria kazkokius kancerogenus..
Kada nors irodys kad isskiria ir be jokio lauzo.
Be abejo, tas maisto chemizavimas dabar yra duag didesnis, bet desra
"be E" leidzia tiketis kad tu priedu yra kazkiek maziau.

Pvz. nemateko sosiskiu "Jokiu E" sudetyje raso (tik ka paziurejau):
jautiena, kiauliena, druska, vanduo, lasiniai, prieskoniai. Tai kaip ir
tesmenu nera. Taciau kiek teko skaityti jie gudrauja visiskai ne taip.
Jie E "vitaminu" tiesiogiai nededa, taciau perka jautiena, kiauliena,
lasinius, kurie jau yra ismirkyti kruvoje E, ir per juos patenka ir i
desreles. Arba jei perki duona ir jos sudetyje tarsi ir nera jokiu E,
bet praktiskai visose yra mieles. O mieles jau savaime buna paskanintos
kruva E, bet to parasyti sudetyje nera privaloma.

Pagal mane reikia stengtis kuo daugiau maisto gaminti namie, pirkti kuo
daugiau zalios mesos.. vietoj visokiu desru, bet taip kad visiskai
isvengtum E - neimanoma.

Linas Petkevicius brought next idea :