Tema: Re: vanduo is sulinio laistymui - ar verta investuoti i hidrofora?
Autorius: Linelis
Data: 2009-09-14 13:22:31
Labas,
kazkada senai ir as norejau tokiais marazmais uzsiimti :)
bet kazkaip apsviete kazkas prota paskaiciuot skaicius.
dabar tiksliai nepamenu, bet mano variante investuoti pinigai butu atsipirke
per 20 ar tai 30metu  :)))
tai po siai dienai ramiai is vandentiekio laistau viska ir masinas plaunu

Zodziu per metus papildomai sunaudoju apytiksliai 30m3 vandens (ka galeciau
imt is sulinio) , pas mane vanduo is miesto kainavo 1,9Lt (nu daba jau bisku
brangiau), sistema butu kainavus grubiai 1000-2000Lt (siurbliai , slangus,
kasimai ir t.t.)
tai ir gaunasi tik kad po 17metu vanduo is sulinio pataps nemokamai.
o kur dar elektra, kur siurblio nusidevejimas, kur po 5-10metu reiks
pasikeisti siurbli nauju ....

zodziu man neapsimokejo.
aisku pas kitur prie brangesnio vandens, gal ir skaiciai kiti gaunasi ....
Dar girdejau galima pasistatyt skaitliukus laistymui, nuo kurio neskaiciuoja
nuoteku ...