Tema: Re: laiptai
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-09-11 14:16:59
įdomus tavo argumentas kodėl nereikia daryti 180 laipsnių - nepatinka. Čia
dar tik projektavimo stadija ar jau suprojektuota, sienos pastatytos ir
grindys sudėtos? Net nežinodamas projekto siūlyčiau nepulti daryti tokių
radikalių pakeitimų, nes paprastai tokie dalykai skersai gerklės paskui
atsistoja. Nejaugi 2 aukšte tikrai turi tiek galimybių bilekaip sukioti
laiptų prijungimą? Kur kitos patalpos? Kaip į jas įeisi kai laiptus į kitą
vietą atvesi?

Egidijus