Tema: Re: Kur perkat gilumini siurbli ?
Autorius: Atlepausis
Data: 2009-09-14 20:01:55
Darbe vis nėra kada (ir kur ta krizė?) su tuo siurbliu užsiimt :)
Iš atminties rašau, TWU 4 (..10). Su FC (fluid control), kuriam kaip supratau nereikia nei išsiplėtimo indo, nes tas FC automatiškai reguliuoja siurblio darbą, priklausomai nuo vandens poreikio. Kaip tik turiu sandėly.
Klausyk, pasuk tu man į aliofoną aštuonišešiaštuonišešidvylikaaštuoniaštuoniolika Darius, tada būsiu priverstas papasakot daugiau ;-)
Jei patogiau paprastas tai 8-5-2600304.

--
Darius M.