Tema: Re: del nepertraukiamo maitinimo saltinio prie KKK?
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-11 09:55:04
nu pas mane irg atmosas. Temperatura nihuja nekrenta, o tik kyla. Va ziema buvau sumastes truputi elektros skydelyje pasiukioti, tai du kartus teko po 15 minuciu atjungti elektra. Katila jau pries atjungiant elektra buvau "prisukes" t.y. oro padavima sumazines, numuses temperetaura iki +60, ikrovos maziau nei puse buvo. Isjungus elektra istraukimo ventiliatorius isisjungia, kaip ir cirkuliaciniai siurbliukai. Per 10 minuciu jau pradejo veikti avarinis ausinimas t.y. temperatura pasieke +95 laipsnius. Gerai, kad dar po 5 minuciu vl galejau jungti elektra. :) Po kokios valandos procedura buvo pakartota, viskas tas pats. Sekmingai pasiekia +95+100 laipsniu per 10-15 minuciu dingus elektrai. Netgi pagal atmoso duomenis isjungus oro istraukimo ventiliatoriu katilas dirba apie 50 proc savo galingumo. Net ir uzdarius oro padavima, zarijos dar pakankamai ikaitusios, kad pakelti temperatura, o jie dar angliu uzmetes....

T:)