Tema: Re: Garazo apsvietimas (ekonomines lemputes)
Autorius: Night
Data: 2009-09-10 21:18:18
Evaldai, apie koki ismetima tu kalbi? Taigi cia garazas, kur kaip as
isivaizduoju uzdegama sviesa tik atejus kazka pasiimti, ivaziavus su masina
na ar retkarciais kazka konstruojant. Taigi, jei taupiuosios lemputes
skelbiamas resursas 8000 h, tarkim jis per puse mazesnis, o swviesa metu
begyje ten dega 1 val per para (nors ir taip kogero nebus, bus maziau), tai
gaunam kad lempute tarnaus metu 10...

Na jei kalba apie garaza, kuriame veikia nelegalus narkotiku fabrikelis ir
kanapem pvz. reikia sviesos 24/7 - reikalas, aisku, kitas...