Tema: Re: vandentiekio montavimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-09-10 15:12:36
teoriskai taip. bet praktiskai ..ne viena desimti junciu sujungiau vietoj
zirkliu panaudodamas metalo pjukliuka, vietoj gremztuvo - smaila tinkamo
diametro apvalu betono kirstuka ar siaip , kas po ranka papuole, nu o del
spyruokliu..galima apsiet ir be ju.. Ne vieni ir ne du metai tiem sujungimam
ir nei su vienu nera problemu. :)