Tema: Re: Dviejų laiko zonų tarifas
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-09 22:59:49
ar ilgai skaiciavai?:) ka galima priskaiciuot, kai dirbtuves net nedirba tuo
metu, kai pradedama skaiciuoti naktine elektra:)
imkim konkreciais pvz: dienine 40ct, naktine 23ct, vieno laiko 35ct. siuo
atveju pradeda atsipirkineti kai naktines sunaudojama 30% ir daugiau.
turint elektrine virykle skaiciai dar geresni:
dienine 34ct, naktine 20ct, vieno laiko 31ct. pradeda atsipirkineti kai
naktines sunaudojama 25% ir daugiau.
net neisivaizduoju kaip imanoma naktines elektros prisukti maziau nei 25%.
vien dienomis skaicuojant savaitgalis sudaro 28% savaites dienu + tu ji visa
laika dazniausiai praleidi namie, ir prisuki tikrai daugiau elektros nei
paprasta darbo diena.