Tema: Re: Virtuvines plautuves
Autorius: mute
Data: 2009-09-04 11:46:57
Buvau nulekes pas juos. Vietoj lieja. Turi akmens mases ir granito
mases. Skiriasi uzpildais, rekomendavo granitines, o akmens mases
lygtais nebegamins, todel ir isparduoda likucius. Pasakodami vis lygino
su vokiskom akmens mases ir vis pabrezdavo kokia detale, kuri pas juos
geresne. Nu blogiausiu atveju, kaip Vidas sake, palaikysiu vietini
gamintoja. :)