Tema: Re: prie diskusijos apie konvekcija ir silumos nuostolius..
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-04 09:33:51
Ai, tegul aiskina, bent jau man kolkas neirodyta mistine putu x kartu geresnes silumos izoliavimo savybes lyginant su vata.
Beje, del storiu, tai ten net tose nuotraukose matosi, kad putu storis finale nera vienodas. Net ten kur purksta tarp balkiu ir perteklius nupjautas, tai aiskai matosi kad vietomis putos nenupjaustytos ir yra duobes. Taip, kad jei nori uzsipurksti 5 cm putos, tai vietomis ispurskiama daugiau putos ir tas nupjaunama (bet uz ta kieki juk jau sumoketa), o veitomsi veitoje 5 cm turi kokis 3 :) Gal as geriau uz 1 kubo putu kaina(ar ne 500 lt kubas) nusipirksiu 5 kubus vatos :)

T:)

"MaRiUs" <marius@_DELETE_ardega.lt> wrote in message news:h7qb3r$jgg$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar tuoj kas nors isikis ir paaiskins kad kai lauke -28 o viduje +20 tai
> jau yra 48oC ir tampa labai reiksmingu!!!
> be to dar norejau pridurti apie stoga, kad ne taip kaip sienose (sluoksnio
> aukstis (kuriame galetu teoriskai vykti konvekcija) yra pvz iki 8 metru, tai
> stoge jis viso labo tik 30 cm, kas irgi smarkiai apsunkina konvekcijos
> galimybe....
>
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message

>>> isvadas:)