Tema: Re: Gal yra bandžiusių?
Autorius: kg
Data: 2009-09-04 09:13:19
Ne visai i tema: to Julius

beje kaip galima butu nemoket uzh shiukshles uzh kvadratuta ? esu ish Prienu
r.
ka reiktu daryt ? kur kreiptis ? kas galetu padet ?

ash nemoku kol kas, jau tuo metai bus kai nemoku, jau ir ish Gelvoros ale
grasinimus gaunu

bet didzhiausia problema tame kad man net nepastato konteinerio, nes iki
mano namu nera privazhiavimo didelem mashinom
o pastatytas konteineris uzh 1km nuo mano namo, niekas man to net
nepraneshe, nors man tai visishkas briedas neshti shiukshles 1km
ir pirmiau atsiunte saskaitas, negu man pastate (bet niekas apie tai
nepraneshe) ta tipo bendro naudojimo konteineri

esu kreipiasis su skundu i Seimo kontrolieriu tarnyba
vakar pagaliau gavau atsakyma
bet nieko konkretaus ir paguodzhianchio neparashyta
ipareigojo tik sprest ta reikala ish naujo, normaliai atsakyti i mano
rashtishkus kreipimusis (o atsakymai ish savivaldybes buvo visishkai ne apie
tai ko ash kreipiausi, ir abu atsakymai tiesiog eilinis akivaizdus Ctrl+C
Ctrl+V ir be to pirmas atsakymas velavo tris menesius!!! )  ir skirti
drausmine nuobauda atsakinejusiam i mano prashymus

labiausiai nustebino tai, kad drausmine nuobauda reikia skirti zhmogui
rashiusiam atsakymus, o ne pareigunui pasirashiusiam ant atsakymo
o pasirashe savivaldybes administracijos direktorius
tai taip isheina, kad Lietuvoj aukshchiausi pareigunai visishkai uzh nieka
neatsakingi

gal Vidas Makauskas kokiu minchiu galetu geru duot dar kaip  elgtis su
tokiais biurokratais ir "verslininkais"

nes matau jau tik dvi isheitis: teismai arba kraustytis ish Lietuvos i kokia
Skandinavija
labai nenoriu

kg