Tema: Re: Kaip atkratyti kaimyna nuo prekiavimo pilstuku
Autorius: Diegas
Data: 2009-09-02 14:44:11
graziuoju jau kelias praeitas, nulis emociju i tai. va tik man klausiams
ka ta policija atvaziavus darys? uzeis pasnekes ir isvaziuos? ar krata
suorganizuos? ar kelis patikrinimus reguliariai? o jeigu ras penkis
paruoshtus pardavimui pusbonkius, sakys - savo naudojimui... bomzhas juk
neskus pardavejo kad cia perka...