Tema: Re: balkono hidroizoliacija
Autorius: kazkas
Data: 2009-08-26 21:17:48
Pas mane buvo kreivai padaryta su mida, tai per kazkur praleisdavo. Teko
lupti su visom plytelem.
Dabar pasidariau su tepama hidroizoliacija cementiniu pagrindu, speciali,
skirta lauko salygom. Liuks laiko, ir pats dengimas patikimiau atrodo.
Pasidomek vizgintos statyba, specializuojasi hidroizoliaciniuose
sprendimuose.

Sekmes
R.