Tema: Re: Butai Uzliedziuose
Autorius: a
Data: 2009-08-23 22:04:56
mano brolis ten turejo ir gyveno kuri laika, siap nieko blogo negaliu
pasakyt, kokybe nebloga, viskuo buvo patenkintas, i naujakurius tikrai
nespjaunama ir likimo valiai nepaliekami, zinau, kad dabar ten stipriai
kainos pakrite, uz ta pacia kaina galima issimust ir virtuves baldus ir t.t.
Jie ten daug prikepe, aplink ju visi laukai, manau, kad kokybe normali, nes
kitaip ilgalaikes perspektyvos tikrai nebutu.