Tema: Re: elektriniai boileriai
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-09 17:20:20
Pradesiu nuo galo. Tai vat ir as bijau, kad neusitarsiu ten su ta tarpine ir
naujos niekur negausiu.
Del katilo termofikato temperaturos. Yra 2 tarpusavyje susije budai kaip
sumazinti temperatura ir trecias nesusijes. Vel nuo galo. Trecias tai
statyti ESBE trieigi voztuva karsto vandens pamaisymui su saltesniu-visai
necivilizuotas budas. Siaip galeciau pasiulyti a) pamazinti katilo galinguma
(programuojant katila), ir b) jei reikes padidinti siurblio greiti.
Mano atveju Drazice 100 litru kombinuotas boileris turi 9kW gyvatuka.
Duijinis katilas 24kW. Vadinasi reikia suprogramuoti 35-40proc. sildymo
galinguma (galingumo zingsnis kas 5 proc.). Jei visam namui uzteks ~9kW
galingumo - tuo nushausi "2 zuikius" t.y "uzdrausi" katilui pacioje sildymo
pradzioje atiduoti kaminui dauk silumos. Nieko nekainuoja pasibandyti.
Normaliai daugumas katilu sugeba palaikyti nustatyta iseinancia temperatura.
Sumazinus galinguma, galimas daiktas kai kada turesi mazesne temperatura nei
nustatyta. Ar tai labai atsilieps namo sildymui priklauso nuo to kiek
stipriai didesnis yra silumos atidavimas per atitvaras.

"sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
> Tiesiog norejau paziuret, apaugo silumokaitis kalkem ar ne. Bet neapaugo,
> nes sildydavau 65 laipsniu paduodamu termofikatu.
>
> Dabar naujas katilas priedurnis, sildo 85 laipsniu termofikatu ir nieko
jam
> neirodysi. Bijau apaugs kalkem silumokaitis laikui begant.
>
> Siaipsau atidarineti gal ir be prasmes, ten tokia gumine tarpine apacioj,
> uzsidulkinau ja i vieta sukisineti. Ir siaip darbas purvinas, boilerio
dugne
> prisikaupia tokios rudos koses.
>
> "Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message
teno