Tema: Re: senu namu renovavimas - o nauju?
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-09 16:59:24
matau i pievas grybaujam jau. ant bajerio parasiau komentara, o tu apie
kazkokius mokescius, qrvas statybininkus ir t.t.
paskaityk dar karta mano post'a jei taip i sirdi viska imi. kurioj vietoj as
rasiau, kad samdant privatininkus? samdyti juk ir imone galima. bet gausis
vistiek pigiau, nei tas variantas, kad 30% dengs valstybe, o 70% pats. nes
ten samatos ispustos bus kelis kartus.