Tema: Re: Kondicionieriaus triuksmas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-09 13:42:56
Na turiu ta Fuji-Elektrik. Visai tylioj aplinkoj, vakare, gerai isiklausius
galima girdeti kaip freonas tyliai istumiamas per vamzdelius, o
ventiliatorius garsas girdimas tik pasilipus ant kopeteliu prie pat
kondicionieriaus. Pas mane pastatytas automatinis greitis. Pravedinus
kambari truputi girdisi bet trumpam, veliau ima suktis tokiu greiciu, kad
matosi ventilitoriaus mentes.

> kai salta, nakti nereik jokiam silumos saltiniui veikt -
> miegot sveikiau kai salta, o temperatura per nakti (jei namas ne kiauras
retis)
> nenukrenta tiek, kad reiktu jau sildyt.
> kai silta, tai uztenka, jog atsaldyta iki nkaties buna viduj, nakti ir
taip lauke salciau,
> tai labai jau ir neisildo.
> nematau poreikio nakti veikti. nu aisku jei pirkti, tai geriau tyliai
veikianti ne vien del miegojimo.