Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: Augis100
Data: 2009-02-06 17:33:54
Oro tarpas yra iš abiejų pusių. Aplink langų ir durų angas alutermas buvo
papildomai apvyniotas aplink medukus, kad neliktų galimybės oro
cirkuliacijai.

Dėl STR'o aš visiškai suprantu. Architektai prašo "kažko daugiau", kad
galėtų įprojektuoti alutermą, bet aš neturiu.

Jei būtų paprasta ir pigu- viskas seniai būtų padaryta. Pasakysiu
paprastai,- popierių tvarkyme viskas yra sutepta, patepta vatų gamintojų.
Šito klano kolkas neiveikia alutermas. Tai ką rašau yra mano nuomonė, aš
nieko oficialaus ir konkretaus nežinau.

P.S. Kaip manot, kodėl beveik kiekvienam projekte, kur yra stoglangiai,
architektas raso VELUX...?