Tema: Re: need:biski help del zemes
Autorius: Teo
Data: 2009-02-06 13:25:10
pirma butu geriausia pabendrauti su architektu, ką jis ten planuoja
paišyti...
po to paskubėti užsiregistruoti žemę - nes kaip Vidas paminėjo, kol
neregistruota žemė, ten gali beleko priprojektuoti :), o kai bus aišlus
savininkas , reiks derinti su juo (o jis arba leis arba neleis naudoti savo
žemės)
kitas reikals - kad pastotė pastotei nelygu. vienu atveju buna dėžutė 3x3x3
m, kitais atvejais - visai nemenko triobesio gabaritų. tad siūlau kuo
skubiau susižiūrėti kas ten ir ką planuoja toje teritorijoje.
p.s. jeigu bus statoma pastotė, kažkieno kito lėšomis - visai gerai, nereiks
pačiam kišti dešimčių tūkst. lt už elektros pajėgumus