Tema: Re: medinės grindys - lentos vs kamštmedis
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-17 09:13:52
pries sunis atsilaikytu nebent keramikines ar akmens mases plyteles. Kamstines (pats turiu tokias) grindys siaip yra geris, bet jos bijo plesimo. Ispaudimu nebijo, nes atsistato. Lakas yar kaip apsauginis sluoksnis. Todel sunims gal nelabai tiktu, nebent jie nedrasko grindu dangos, tada kol nenuvaikscios lako tai kamsciaui nieko. Tas pats manau galioja ir medinei lakuotai dangai, tik ji daugiau atspari dreskimams, plesimams. Alyvuota danga kiek girdejau, igauna tvirtuma su laiku. Bet cia jau betarpiskai nesiotum medi. Tad jei sunys padarskys, tai susiraizys medines. Tik gal atnaujinimas bus paprastesnis nei lakuoto paviriaus. Linoliomai, man atrodo bus panasu i kamsti, t.y. jie bijos dreskimu, plesimu. Taip kad deciausi sau medines alyvuota grindis ir nesukciau sau galvos. Realiai jei suo prasieis su nagais tai visur matysis tiek ant lakuoto, tiek ant alyvuoto.

T:)