Tema: Re: eag vs electrolux
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-15 14:10:29
tai vat kad ne. Electrolux yra Electrolux, o AEG lemta mirti, jis
NEBEVYSTOMAS toliau, jo Know How perėjo į pagrindinį brendą, į Electrolux.
dar kurį laiką bus naudojamasi jo vardu, po to jis nueis užmarštin. Aš turiu
pvz., AEG siurblį dar iš tų laikų, kai AEG buvo AEG. 12 metų - jokių
problemų, išskyrus tą, kad tuoj nebegalėsiu nusipirkti jam maišelių. Bet esu
girdėjus iš žmonių, nusipirkusių AEG/Electrolux, kad tai yra šnipštas
nevertas tų pinigų. pati turiu tokią indukcinę kaitlentę ir tam pritariu