Tema: Re: Q: Skaitmeninė nemokama TV LT (14 kanalų)
Autorius: Quicker
Data: 2009-08-14 15:01:48
Junkis prie tos decimetrines ir nesuk galvos. Jei bus per silpnas
signalas, tada ir reikia ziureti ko truksta ar kokio stiprintuvo
dadet/ismest ar dar ko, bet jei analogine gerai trauke, tai ir
skaitmenine greiciausiai trauks gerai. Bet vat jei toliau nuo miesto,
tai jau gali buti niuansu, kai duobej kokioj analogine puse velnio dar,
o skaitmenines beveik nebetraukia...

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema