Tema: Re: kiek reiktu pasirupinti angliu?
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-08-14 13:03:05
Lygiai toki pat buda naudoju, tik ash visishkai gesinu kas 2-3 para, kad
pelenus ishsemciau, nes su karshtai terliotis ne kas.
O siaip vakare 15 minuciu uzkurimui, (malkos ant virsaus 2 kibirai angliu)
mazam glebiui malku atneshti. ryta su chalaciuku i katiline, 2 kibirai
angliu ant zariju (5 minutes), vakare kartojuosi... :) manau del 20 minuciu
per para verta tiek sutaupyti...

--
E=MC^2