Tema: Re: dovanoju rudo pakalimo likucius
Autorius: Satrapas
Data: 2009-08-14 11:18:38
Kur tu cia tokiu po 5metrus radai.As vis Makvezoj pirkdavau tai budavo
supakuota po 5vnt. ilgis ~3.8m.

to Drambliukas: nieko gero tas plastikinis pakalimas.Ir nera ji labai pigus.
Su J profiliais kvadrato kaina ~ 25lt. man gavosi.
Privalumas kad lengvai, greitai pasidaro,nereik dazyt.Kol naujas graziai
atrodo.
Antra karta turbut plastiko nedeciau,nebent skubiai,greitai reiketu.