Tema: Re: lietvamzdziu tvirtinimas ant polistirolu siltintos sienos
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-14 10:18:09
Aš nepasitikėjau kreivarankiais ir pasidariau pats, dabar galima ant
lietvamzdžio karve pakabinti :)
Taigi emiau ranilini tvirtinima i mura, prie jo originalaus pacio ilgiausio
varzto privirinau dar ilgesni ir ji isukau i fiba dreles pagalba be jokiu
kaisciu, tarpeli užtepiau silikonu, kad negautu dregmes. Pas kaimyna
pritvirtinta ilgai nesukant galvos tiesiai i apsiltinima, rezultatas
apgailetinas, viskas kliba.