Tema: Re: muses - kaip kovoti?
Autorius: Night
Data: 2009-08-12 12:57:11
Mazam vaikui muses nepakenks. Bet mane jos taip pat jau uzkiniso - pakabinau keleta vuosteliu
virtuveje - neestetiska bet veikia. O jei laikysi langus/duris atidarytas (kaip kad as) tai tu musiu
neisvengsi. Paguo da tik ta, kad ju epogejus jau praejo man atrodo - turetu zenkliai sumazeti iki
rugsejo.