Tema: Re: Dar karta dėl GKP montavimo
Autorius: markizas
Data: 2009-08-13 09:11:45
tinka. buna skaidri, arba juoda.
jei patalpa viduje namo (t.y. nesiltinamos sienos) tai jokio skirtumo kur, geriausia tiesiai prie sienos, po to taseliai ir GKP. siuo atveju gauni tarpa tarp GKP ir sienos, kuriame gali vedzioti laidus, deti elektros dezutes. blogesniu atveju, dedi tiesiai po GKP. tada turetum kazkaip uzsandarinti ties jungikliais ir rozetemis ir kitomis GKP isgreztomis skylemis.