Tema: Re: KB Sklypo planavimo programulka
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-08-10 00:10:07
be to apie daugiakampius: visus daugiakampius galima padalinti trikampiais,
o mano aprasytu budu trikampi nupiest tai visai easy, tik nepamirsk, kad jis
automatiskai pavirsius daro, tai juos rodykle pazymejus gali istrint kad tik
konturai liktu

"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
Nu ne, ziurinejuosi jau sketchup'a jei input box'as veikia. nes jei
nesugebesiu nupiest elementarus keturkampio, tai toliai tik grybu karas bus.

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message
yra tas input box. ten ir rasai kur rodo.
o siaip tai jei kadastrinius kas nors dare ir koordinates tasku turi, tai
nematau problemos su sumetimu pagal koordinates i autocada koki ir po to
pasiimportuot i skechupa DXF pavidalu.

"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
 Nu ne. Turint galvoj, kad pas mane tokiu staciakampiu ne vienas. O dar
daugiakampiai. O dar laisvos formos visokios. O dar tas orentavimasis pagal
skaiciuka kampe (negi taip sunku ten input box buvo padaryt)...
pasiimi du priesingus kampus - issimatuoji istrizaine ir is kampu brezi po
du apskritimus, viena vienos krastines spinduliu - kita -kitos, is priesingo
kampo analogiskai,
kur susikerta apskritimai, gauni dar du sklypo kampus.
Pasisuki sklypa suorientuodamas viena krastine pasaulio saliu atzvilgiu ir
viskas.
Sekmes.