Tema: Re: Drekintuvai
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-09 20:42:01
Dar321 rašė:
> Kavariumas turi būti atviras, be dangčio, tada neblogai garuoja.
> Mano ~150 L (gryno sūrymo) jūriniame per 3 paras nugaruoja 5 L.

Kinietiškas ultragarsinis drėkintuvas (35 W) tyliai čirpdamas visą parą
išgarina ~3 litrus (brošiūroje ~150 ml per valandą, praktiškai -- kiek
mažiau). 1 kambario blokiniame tarybinės statybos bute, žiemą, kiek
didesnė (nors vis dar nepakankama; 30-35% RH, pagal integruotą
higrometrą) drėgmė laikosi tik tol, kol veikia drėkintuvas ir/arba ~20
m^2 kambario durys privertos (dažniau uždarytos). Atidarius orlaides
drėgmė kaip mat ištraukiama ir vėl iki ~30 % užkyla lėtai.
Na, vieno kambario bute, izoliuojantis didžiausiame kambaryje, šioks
toks efektas, galima sakyti, yra, tačiau darytina išvada, kad ~3 litrų
išgarinimas per parą ~40 m^2 ploto patalpoje yra _tikrai_nepakankamas_
(vėdinimas, sausos ir šiltos sienos sugeria ir džiovina greičiau, nei
drėgmė generuojama) ir norint sudrėkinti patalpas iki normalios drėgmės
(~40 %)  jas vėdinant reikėtų, ko gero, bent/mažiausiai 6l/24h išgarinimo.