Tema: Re: grindu betonavimo sluoksniai
Autorius: jo smi
Data: 2009-08-09 08:09:20
Laba

Pas mus padaryta taip.
Kanalizacija zhvyre. Plevele, Sluoksnis betono, 5 cm putplastis i kuri
sudetas vandens vamzdynas, 5 cm putplastis, plevele, sutvirtinantis tinklas
(20 cm skyle) prie kurio sildymo vamzdzhiai pririshti. Antras sluoksnis
betono.

Kaimynas dare paprashchiau sutankino zhvyrair i ji sudejo visa vamzdyna
kanalizacijos ir vandens, poto pleve, ant jos 10 cm putplastis, grindinio
sildymo vamzdzhiai ir betonas.