Tema: Re: Vonios apdaila is GKP
Autorius: Gintautas Petkevičius
Data: 2009-08-07 22:42:58
Dar prie to paties apie GKP montavimą :)

Ketinamas remontuoti kambarys - vonia. Namas senas, medinis. Planuojama ant
sienų dėti GKP. Karkasą noriu daryti medinį. Esu daręs tik su metaliniais
profiliais, tai dabar kyla tokie klausimai:
1. kokio formato turi buti tašeliai?
2. Su kokiomis priemonėmis impregnuoti tašelius?
3. Turiu užsilikusiu baltu GKP, kurias norėčiau panaudoti. Kokia priemone
jas reiktų impregnuoti?
4. Turiu užsilikusių GK savisriegių, su kuriais veržiau GK prie metalinės
konstrukcijos. Ar galiu naudoti tuos pačius?
5. Aplink vonią nori, kad būtų kamštis. Ar tinka jis vonios kambariui. Kaip
jis montuojamas prie plokštės?

Ačiū