Tema: Re: del lubu siltinimo
Autorius: dz
Data: 2009-08-07 15:40:00
nu ta teorija kur ta plevele deda tai as zinau, bet man kur nera skaiciais
pagrista tai visur kvepia marketingu. Del pigumo siai dienai nesidomejau,
bet kiek atsimenu tai paprasta koki lita kainuoja uz m2, o su folga gal
3-4lt/m2. O jos namui reikia nemazai, ypac karkasiniui, daug atlieku lieka,
tai skirtimas sioks toks gaunasi.