Tema: Re: del SNR
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-07 08:36:14
arba kaip mano atveju buvo - del nezinomu priezasciu vienoje grandineje laide po tinku buvo nulis sujungtas su zeme. Skydeliuose buvo sujungta viskas teisingai, o rele ismetinedavo jungiant apsvietima, kuris net neidavo per snr :) eliminavus bloga kabeli problema dingo. Dar tik neissiakinau ar cia kas laidus tampe zapadlo kokia padare, ar tinkuotojai atgrubnagiai buvo ir pazeide kabeli.

T:)