Tema: Re: ilgalaikis aliuminio buvimas gryname ore
Autorius: Achtung!
Data: 2009-08-06 13:18:07
Na kai pas save 30metu senumo name bandziau tvarkyti elektros instaliacija
pastebejau kad dalis aliuminio laidu, kurie nebuvo apsaugoti izoliacija
subyrejo. Tai cia net ir jokio lietaus poveikio nebuvo. Kiek suprantu
subyrejo del ilgos reakcijos su deguonimi.
Kitas variantas, kazkada teko remontuoti aliumine furos buda. Tose vietose,
kur dazai atsilaupe buvo, atsuktuvas kiaurai per aliumini kaip per popieriu
eidavo. Tiesa nezinau ten ar aliumas ar duralis buvo.
Aisku kopeciose metalo kiekis gerokai didesnis nei laiduose, taciau matyt
belenkaip ju metyti nederetu