Tema: Re: sandeliuku padarymas is bendros patalpos ?
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-08-06 12:58:48
Mano galva tokioje siauroje patalpoje protingiausia butu kabinti vertikaliai
uz priekinio rato ant vienos sienos 2 dviracius.
taip vairas butu pakankamai aukstai ir nemaisytu praeiti.

Arba galima horizontaliai bet paciam virsui abejose pusese po viena, tipo
taip:
___
|/   \|
|     |
----
Dviraciai cia / ir \ . Irgi vairas butu aukstai ir nemaisytu.
Aisku pakabint taip kogero butu sunkiau, nes kelti auksciau...