Tema: Re: Sarvo durys
Autorius: kori
Data: 2009-08-06 22:55:20
tarkim, mano šeima turi šarvuotų durų barą, kurį teko valdyti metelius :)
yra durų konstrukcija + spynos. as bandziau papasakoti, kas yra kaininis target imitacijai neatspariai net lauztuvui, kas yra target patogumui ir salyginiam ilgaamziskumui vartojant, neturint viziju i absoliutu sauguma, o suvokiant, kad sios durys skirtos tik atbaidyti neprofus ar priversti profus garsiau dirbti, o virs to yra kitos klases durys, pvz skirtos saugomiems ojektams - KAM, VRM, ambasadoms, bankams, turtingiems buduliams ir pan.
kainodara nesudetinga - paprasto zmogaus target: dvi spynos (400-1000lt); kostrukcija su apdaila (1200-2000lt), pastatymas (100-200lt) sau visad rinkausi duris uz 2200lt (assa + 5 moturra ar cisa + laminatas, keli blizgantys apdailos niekuciai nuo susidevejimo ir groziui ir standartines su viskuo kas turi but durys) ty vidurkis vidurkyje. daugiau nereik - stovi ir valgyt nepraso jau net ne desimtmeti.

multilock neimciau nes atkrenta patogumo savoka - pakeist spyna, po, tarkim, nuomininku pasikeitimo, ar taisymas uzstrigus ar dar belenkas. pati kas 5 metus pakeiciu ir trikrypte, ir pagrindine spynas - del viso pikto, kad raktai nebutu pasiplatine
:)