Tema: Re: kur pigiausiai PAROC?
Autorius: eimaz
Data: 2009-08-04 15:41:55
del siu metu 60Lt/m2, tai labai abejociau, as jau praeitais metais
susidengiau po 50Lt/m2 (tik su stogdengiais sutariau, kad vata sudes vasara,
cia jau sudejimas ieina i tuos 50Lt). tai manau gerai paieskojus gal dabar
surastum po 40Lt/m2. bet as asmeniskai tikrai neklociau uz tokius pinigus:)
ypac jei vata kaip pas mane dedama is apacios.