Tema: Re: stogo keitimas kokiu popieriu reikia?
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-04 11:35:09
o tu tik stogo dangą keiti ar ir konstrukcijas? jei tik dangą, tai galima
traktuoti, kaip paprastą remontą. pagal CK reikalavimus surenki namo
bendraturčių sutikimus dėl stogo dangos keitimo. Užtenka 50% + 1 balsas ir
užsakai darbus pas kažką tai. O po to bendrasavininkams padalini sąskaitą už
stogo dango pakeitimą (stogas-bendra nuosavybė). Jei daugiau, tada prasideda
projektavimo sąlygų sąvadai ir t.t. iki leidimo statybom. Bet kurio atveju
iš bandratručių turi gauti sutikimą. Nes atsiras koks debilas (pas man tokia
situacija) ir pastukalins kam reikia. Atvažiuos, pradės dulkinti, baudas
išrašinės ir t.t. O jei dar senamiestis, tai iš viso linksma. Nusiperks tik
į šoną ir atėks koks barzdotis drebančiu balsu. reikės ir į KVAD'ą kreiptis
:) . paprasčiausias būdas kreiptis į architektą, kuris tuo jau užsiiminėjo
ir jis tave bent jau prdžioj pakonsultuos kaip kas ir kodėl. O po to jau
spręsk ar pats imsies ar patikėsi jam rūpintis vsasi tais reikalais.

tomuco