Tema: Re: Kur gauti guminiu lipuku stiklui tvirtinti?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-08-04 11:19:58
stikla. esme tokia. yra lentynu laikikliai kalviski, po dvi skyles ant
plokstumos. dabar ten prisuktos medines lentyneles. reikia pakeisti
stiklinemis. esu mates ne viena kavos staliuka, kai ant laikancios
konstrukcijos stiklas uzdetas ir nesislankioja nes laikosi ant tu
lipuku. nu negi nesuprantat api ka as cia? :) vaikystej budavo streles
is lanko saudyt su tokiais antgaliais :)