Tema: Re: dvitaktes vs. keturtaktes zoliapjoves
Autorius: kg
Data: 2009-08-04 10:22:08
nevisi keturtakchiai varikliai turintys tepalo siurbli turi tepalo filtra
ir vizualiai toks variklis nesiskiria nuo keturtakchio variklio be tepalo
siurblio
pvz mano vejapjove be tepalo filtro bet su tepalo siurbliu
variklis kawasaki
http://www.poweruplawncare.com.au/bushranger/owners_man/fj180v_owners_man_web.pdf
shitas variklis gali buti ir su tepalo filtru ir be
kai be filtro tepalas keichiamas kas 50val, kai su filtru kas 100val
vejapjove tokia
http://www.yard-man.biz/Brand_Viewdetails.aspx?brand=YM&csp=bg&id=61&lang=en

kg