Tema: Re: teisingos firmeles balkono stiklinimui
Autorius: Stilo
Data: 2009-08-03 14:43:50
 Mano balkona beveik pries 2 metus stiklino UAB "Tekrita"
Galiu papasakoti, kodel pasirinkau sita firma:
Norejau aliuminini remu, paklausiau cia rekomendacijos, bet niekas jokios
firmos ne patare :(
Tada suradau per katalogus visas firmas kurie specializuojasi tokiu
stiklinimu, Pradejau su visais bendrauti:
Is vienos firmos atvaziavo matuoti girti ir vienas vos neiskrito is balkono
(issigandau :( )
Kiti patys ilgai abejojo ar sugebes pagaminti toki dyyydeli (3,60m x 0,8m)
Dar vieni naudoja rusiska profili, kuris biski pigesnis, bet ji butina
dazhiti ir t.t. (man ne patiko)
Kiti siule pagaminti rema ir atvezhti, o ideti siule man paciam :)
O vaikinai is Tekritos man is pirmo susitikimo patiko:
Preliminariai kaina pasake telefonu, sutartu laiku atvazhiavo: parode
nuotraukas, profili
(visa tai nemokamai, gali po to neuzsakineti). Nu as dar savaite ieskojau
geresniu variantu, bet ne radau :) Tik tada sudariau sutarti. Ir dabar matau
kad neapsirikau: pagamino laiku, kruopsciai istate (Senas namas-  kreivas
balkonas :)
 pats nesitikejau kad liuks iseis).
Ir kaina, kaip ne keista, buvo viena is pigiausiu...
Vienu zodziu visiems rekomenduoju:
www.tekrita.lt