Tema: AW: AW: AW: pasikele laminato krasteliai
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-06 21:09:43
nieks tau ir nesiskundžia, gaideli, neturi ką pasakyti, palaikyk kakarynę.
aš vyrą ne tam laikau, kad laminato kraštelius taisytų ir laminatas ne pas
mane. Ir klausiau aš, kad pasakytų, kaip pataisyti, o ne kaip su vyru
bendrauti, skaityt laikas jau būtų išmokti
dyyyydelė užuojauta žmonai, jei apskritai tokią turi