Tema: Re: PAKELIAMA GRANDININE KELIO UZTVARA
Autorius: Alv.
Data: 2009-08-02 08:38:54
http://marijampolecity.olx.lt/elektromechaninis-nice-kelio-uztvaras-x-bar-iid-26287936

Elektromechaninis NICE Kelio užtvaras X-BAR — Marijampole

Vieta: Marijampole, Marijampole, Lietuva
Paskelbimo data: Gegužė 11
Kaina: Lt2666
Elektromechaninis kelio užtvaras su Nice BlueBus sistema, skirtastransporto
srautams įstaigų, įmoniųbei daugiaaukščių kiemuose kontroliuoti. Komplektą
sudaro: cinkuotas dažytaskorpusas; surenkamas trijų dalių (3x1 m) vamzdis su
apsaugine guma; integruotivaldymo blokas bei švyturėlis.
Kaina2666.00Lt su PVM
Kontaktai: