Tema: Re: Baldinė plokštė 20 mm
Autorius: Virginijus
Data: 2009-07-31 09:53:21
Tai va, kad standartas 18 mm. O aš čia sugalvojau tokią lovą nestandartinę
pasidaryt :) Nusipirkau pakėlimo mechanizmą, o ten montavimo instrukcija su
matmenimis ir laikoma, kad viskas pagaminta iš 20 mm plokštės. Tai dabar
reikia viską atidžiai perskaičiuot, ir užsakyti tokių matmenų 18 mm plokštes
, kad viskas teisingai susimontuotų. Jei kam įdomu, tai mechanizmas toks:
http://www.furnitanas.lt/katalogas/mechanizmai/4/pdf/lovos.pdf

Virginijus