Tema: Re: nuotekio rele ivadui
Autorius: Levas 3
Data: 2009-07-31 14:40:04
Kaip jau kazkas rase, pries skaitliuka automatukus stato tinklai, jie ir
parenka A pagal galias.
Antriausia, nafig tau visa nama atrubilinti jei suveiks.
Treciausia, gera praktika sako, kad nuotekio reles reikia statyti arciau
saugomos zonos.
Ketvirciausia (susije su antriausia), geriau sekcionuoti namo apsauga.
Penkciausia- kaip ten tu ta vieta saugai? Ivadines dezes su skaitliukais
ganetinai dideles. Ir siaip jos uzbliombuotos. O savo navarotus reikia
statytis savoje dezeje.