Tema: Re: Vonios lubu dazai
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-29 16:22:12
Siaip daziau matiniais. man asmenishkai atrodo pigiai blizgus pavirsius, na
bet cia tik mano nuomone.
Dazus rinkis su atsparumu dregmei. matuojama kazkaip keistai berods plovimu
kiekiu. gruntavau 2 kartus paciu paprasciausiu lietuvishku gruntu.
Tiek daziau, tiek gruntavau tuo paciu voliuku uz 7 lt ish senuku... :)

--
E=MC^2