Tema: Re: Dazu mediniam namo apkalimui
Autorius: Nemo
Data: 2009-07-29 08:23:49
Kaimynas pirko iš šitos įmonės. www.valkor.lt - dėjo grunto su UV apsauga,
paskui spalvą. Sklainda kalbos, kad geri dažai, nors labai brangūs.
Pas mane sodo namo pastogės buvo dažytos Rowan best matiniais rudais dažais
1994 metais. Užpernai dariau rekosntrukciją, lentas nulupau, dalis jų mėtėsi
porą metų atviram ore, po lietum ir saule, sakyčiau dažas dar visai gerai
atrodo www.rowanbest.lt
Kalbėjau su pažįstamu iš Caparol, jie giriasi, kad irgi visokių gerų dažų
bei lakų turi.