Tema: Re: Da¾ai fasadui: kokius pasirinkti?
Autorius: bzik
Data: 2009-07-28 08:15:33
biednam reikia pasidaryt gerai kuo ilgesniam laikui. Vaziuok i specializuota parduotuve ir imk viska kas priklauso. Nes jei is skupumo kokios nors chemijos neimsi, o pritruks sukibimo su senu dazu, kalti liks dazai :) Pigmentus, jei maisai ne pats, padaro kaip reikia. Nezymus 'kiausinio luskto' blizgumas graziau nei matiniai.